Gyakori kérdések

Itt megtalálod a legtöbbször ismételt és nekünk legtöbbször feltett vásárlói kérdéseket. Ha nem találsz a problémádra választ nyugodtan hívd az ügyfélszolgálatot vagy írj nekünk emailt/ Messenger üzenetet.

 

  • Mennyi idő a szállítás?
    • 2-3 munkanap a rendelés leadásától számítva és GLS futárszolgálat viszi ki az összes csomagunkat budapesti raktárunkból.
  • Mennyibe kerül a szállítás?
    • 15.000 Ft alatti rendeléseknél 1.490 Ft a házhozszállítás költsége. 15.000 Ft felett pedig ingyenes a szállítás.
  • Mivel tudom tölteni a készüléket?
    • A termék dobozában a készülék, használati utasítás és extra szilikon fejek mellett fogsz találni egy USB-C tipusú töltőkábelt.
  • Hogyan tudom használni és összekapcsolni a telefonommal?
    • A használati utasításban fogsz találni egy leírást erre vonatkozóan.
    • 1. lépés: Töltsd le a készülékhez tartozó alkalmazást.
    • 2. lépés: Kapcsold be a készüléket
    • 3. lépés: Csatlakozz rá a telefonodon a készülék WIFI-jére
    • 4. lépés: Alkalmazáson keresztül erősítsd meg a kapcsolatot és már kész is vagy, látni fogod a kamerának a képét a telefonod képernyőjén az alkalmazáson belül.
  • Van garancia a termékre?
    • Igen, minden termékünkre 1 év garanciát vállalunk, valamint a vásárlástól számított első 30 napon belül bármikor visszaküldheted a készüléket, ha nem vált be (természetesen eredeti állapotban és csomagolásban).